فوتبالی ها

فوتبالی ها

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 77
بازدید کل : 20922
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

لاسانا ديارا، ستاره سابق رئال مادريد در صحبت هايي اعلام کرده که دليلش براي پذيرش پيشنهاد آنژي ماخاچ قلعه روياي بازي کردن در کنار ساموئل اتوئو بوده و نه دريافت دستمزدي نجومي.

 اين ستاره 27 ساله در روز پاياني بازار نقل و انتقالات تابستاني با قراردادي 4 ساله به آنژي پيوست  و اين درحالي بود که تيم هايي مثل ميلان و فنرباغچه به دنبال جذب او بودند.
 

ديارا روز دوشنبه در مراسم معارفه رسمي اش گفت:« اسپارتاک هم در بازار تابستاني به دنبال من بود ولي در آن زمان من فقط برروي کارم در رئال تمرکز کرده بودم. در مجموع ترجيح مي دهم درمورد تيم هايي که به دنبالم بودند صحبت نکنم. آنژي بيش از ساير تيم ها تمايل داشت و مهمترين نکته براي من اين بود که ساموئل اتوئو اينجاست. او براي من مثل يک برادر است. چرا نتوانيم در کنار هم موفق شويم؟»



  

 

اين درحالي است که شنيده مي شد که دليل اصلي ديارا براي انتقال به آنژي، دريافت مبالغ هنگفت پول بوده ولي او اين را هم رد مي کند.


 

ديارا ادامه داد:« اين چالش جديدي است. الان تنها چند روز است که اينجا هستم ولي توانسته ام با تيم تمرين کنم. استقبال خوبي از من شده و من از همه متشکرم. معتقدم که آنژي مي تواند خودش را بالا کشيده و قهرمان شود. چرا که نه؟ من در طول کارنامه ورزشي ام در باشگاه هاي معتبر اروپايي بازي کرده ام و باور کنيد که جام هاي فراواني هم کسب کرده و درآمد خوبي هم داشته ام.»


 

ستاره سابق آرسنال، چلسي و رئال ادامه داد:« کساني که به تماشاي بازي ها مي آيند، بازيهاي من را آناليز خواهند کرد و بعد به من مي گويند که به نظرشان چرا به آنژي آمده ام.»


 

بخش پاياني صحبت هاي لاسانا ديارا هم اتفاقات نژادپرستانه در فوتبال روسيه در سالهاي اخير بود. او دراين باره گفت:« جايي براي نژاد پرستي در دنياي فوتبال نيست. يوفا و فيفا بايد با اين بيماري مبارزه کنندد. من در کارنامه ورزشي ام، مشکل خاصي در اين رابطه نداشته ام.»


 

ديارا در آنژي پيراهن شماره 85 را برتن خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: silas تاريخ: شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگ فوتبالی ها خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to footbaleha.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com