فوتبالی ها

فوتبالی ها

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 20905
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

مديرعامل باشگاه پيکان با اشاره به تقدير نمايندگان AFC از مسئولان اين باشگاه گفت: خوشبختانه نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا از امکانات باشگاه پيکان رضايت داشتند و به ما اعلام کردند شما براي حرفه‌اي شدن مشکلي نداريد.

 

    محمود شيعي در مورد تقدير نمايندگان AFC از باشگاه پيکان ضمن بيان مطلب فوق گفت: با توجه به اقدامات و پيش‌بيني‌هاي خوبي که براي آماده کردن امکانات باشگاه پيکان و اجراي الزامات AFC انجام داده بوديم، خوشبختانه توانستيم رضايت نمايندگان کنفدراسيون فوتبال آسيا را در زمان بازديد از باشگاه جلب کنيم.


وي ادامه داد: خوشبختانه آنها از امکانات و مدارک ارايه شده از سوي باشگاه پيکان رضايت داشتند و به ما اعلام کردند شما براي حرفه‌اي شدن مشکلي نداريد که اين نشان دهنده مثبت بودن تلاش‌هاي مديران و مسئولان باشگاه بوده است.


مديرعامل باشگاه پيکان در مورد اظهارات عزيزالله محمدي در مورد ايرادهاي مدارک برخي از باشگاه‌ها، اظهار داشت: تنها مدرک محل تمرين خود را ارايه نکرده بوديم زيرا بر خلاف بسياري از تيم‌ها محل تمرين براي خود باشگاه است و طي روزهاي گذشته نيز اين مدرک را ارايه کرديم.


 وي در خصوص توافقش با مسئولان ورزشگاه تختي تصريح کرد: مشکلي براي برگزاري ديدارهايمان در اين ورزشگاه نداريم اما بايد با مسئولان آن مذاکراتي کنيم تا با پرداخت بخشي از اجاره اين ورزشگاه، آنها امکانات و الزامات مد نظر AFC را در اين ورزشگاه به وجود آورند تا براي کسب مجوز حرفه‌اي به مشکل برنخوريم.


مديرعامل باشگاه پيکان همچنين در مورد سفر ويسي به برزيل اظهار داشت: نحوه تمرين دادن او نسبت به گذشته تفاوت پيدا کرده است. در مجموع فکر مي‌کنم مربيان جوان به اين سفرها براي کسب تجربه نياز دارند.


وي با اشاره به اينکه احتمال دارد باشگاه پيکان در نيم فصل يک بازيکن خوب برزيلي را جذب کند، افزود: تعطيلي ليگ باعث شده تيم فوتبال پيکان با شرايطش خوبش در هفته ششم، فاصله داشته بگيرد اما به تيم و شرايط آينده آن اطمينان داريم.


شيعي در پايان گفت: هرچند تعطيلي 9 روزه ليگ باعث شد تيم تا حدودي از شرايط مسابقه دور شود اما با راهکارها و برنامه‌هاي ويسي و برگزاري 4 ديدار دوستانه در اين مدت تيم به شرايط مطلوب بازگشته است و اين مساله را در بازي روز گذشته پيکان مقابل کاسپين قزوين کاملاً مشاهده کردم.



 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: silas تاريخ: شنبه 21 / 6 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگ فوتبالی ها خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to footbaleha.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com