فوتبالی ها

فوتبالی ها

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 20908
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


 

اين بازيکن اسپانيايي ريکلمه 34 ساله را ستوده. آنها مدتي در کنار هم بازي کرده‌اند.

                

ريکلمه در تابستان از بوکا جونيورز جدا شد. اين دو نفر در دوران لوييس ون‌گال در بارسلونا هم‌بازي بودند. البته آنها تنها يک سال کنار هم بازي کردند.

اينيستا به نشريه آرژانتيني آئوگل مي‌گويد: «هميشه تلخ و غم‌انگيز است که ببينيد بازيکني در سطح جهاني مانند ريکلمه ديگر در ميدان نيست. اگر او تصميم به بازنشستگي بگيرد، فوتبال يکي از بهترين‌هايش را از دست مي‌دهد.

من اقبال آن را داشتم که در سال‌هاي اول حضور در بارسلونا با او ديدار کنم. پس از بازي‌هاي بسياري که با هم انجام داديم و لحظات خوب بسياري که با هم داشتيم، مي‌توانم بگويم که خوشحالم که او هم‌تيمي من بود.

زماني که کنار او بازي مي‌کردم و زماني که بازي او را تماشا مي‌کردم بيش از هر چيزي کلاس بالاي کار با توپ او بود که دوست داشتم؛ و پاس‌هايي که مي‌داد و حرکات ترکيبي‌اش.

من با او هم‌ذات‌پنداري مي‌کنم، چون او همواره به دنبال گرفتن توپ است.»



او همچنين گفته هنوز در شگفت است که ليونل مسي چگونه در اين سطح بالا بازي مي‌کند: «من در ليو هيچ عيب و نقصي نمي‌بينم. محال است که وقتي شماره 1 هستيد نقصي داشته باشيد. او در هر ديدار مي‌تواند سخت‌ترين کارها را طوري انجام دهد که آسان به نظر برسند.

سال‌هاست کنار او بازي مي‌کنم و هر روز پيشش تمرين مي‌کنم. او البته هنوز بسيار جوان است اگر در نظر داشته باشيد به چه چيزهايي رسيده و چه چيزهايي هنوز مانده تا به آنها برسد. او هر سال از فصل قبل بهتر مي‌شود. او بي‌نظير است.»

اينيستا درباره بازي در آمريکاي جنوبي هم گفت: «روياي من اين است که فوتبالم را در بارسلونا به پايان برسانم. من در سن بسيار پاييني به اين‌جا آمدم و عالي مي‌شود اگر همان‌جايي به پايان برسم که آغازم از آن‌جا بود.

از چيزي که از هم‌بازيان شنيده‌ام و خودم ديده‌ام دريافته‌ام که بازي در آرژانتين بسيار جذاب خواهد بود. هم به دليل محيط و هم به دليل رقبا.

امروز در نظر ندارم که مربي شوم. مطمئنم که در کنار فوتبال خواهم ماند چون اين زندگي من است و واقعا نمي‌دانم بدون فوتبال چه خواهم کرد. اما در حال حاضر به مربي‌گري  نمی اندیشم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: silas تاريخ: پنج شنبه 23 / 6 / 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. به وبلاگ فوتبالی ها خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to footbaleha.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com